مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-09اقتصادي

شهرستان برخوار، مهاجرپذیر است


شهرستان برخوار به واسطه نزدیک بودن به اصفهان مهاجرپذیر است و به همین دلیل باید  امکانات بیشتری به این شهرستان داده شود تا حداقل بتوانیم امکانات بهتری به مهاجران و جمعیت مازاد اصفهان بدهیم.

- ایسنا/اصفهان فرماندار برخوار گفت: شهرستان برخوار به واسطه نزدیک بودن به اصفهان مهاجرپذیر است و به همین دلیل باید  امکانات بیشتری به این شهرستان داده شود تا حداقل بتوانیم امکانات بهتری به مهاجران و جمعیت مازاد اصفهان بدهیم.

محمدرضا قربانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هنوز اعتبارات سفر رییس جمهور به طور کامل به شهرستان تخصیص پیدا نکرده و تنها درصدی به مدارس نیمه ساخت اعتبار اختصاص یافته که کارهای مربوط به آن در حال انجام است.

وی افزود: بیشترین بودجه ای که در سفر رییس جمهور به شهرستان برخوار اختصاص یافت مربوط به راه ها بود.

راه های شهرستان و روستاها نیاز به روکش آسفالت، بالا بردن ایمنی، بهسازی و روشنایی دارند و در کل توسعه و تکمیل راه ها باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار برخوار گفت: برخوار هنوز بیمارستان ندارد که البته یک بیمارستان در دست ساخت داریم که بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی نداشته است و در سفر رییس جمهور به این دلیل که پروژه مزبور زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اعتباری به آن اختصاص نیافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان برخوار، مهاجرپذیر است

شهرستان برخوار، مهاجرپذیر است