مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-09سياسي

فراخوان سرمایه گذاری امور خیر برای اراضی مذهبی


رییس شورای هیئات مذهبی فارس با بیان اینکه دولت باید اراضی مذهبی را به فراخوان سرمایه گذاری امور خیر بگذارد، گفت: می توان این اراضی را در اختیار مسجدسازان و مدرسه سازان قرار داد.

- رضا محمدیان چهارشنبه 18 آبان در جلسه دیدار مدیران و مسئولان فرهنگی فارس با رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که در نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، گفت: در سیاستگذاری عمومی، پیشگیری آسان تر از درمان است و علاوه بر تبلیغات اسلامی سایر دستگاه ها هم باید مکلف به کمک به آموزش پرورش شوند و امروز آموزش پرورش کمک لازم دارد.

او افزود: مرکز محله در تقویت فرهنگ مهم است و هنوز پروژه های مسکن مهر ما کلانتری، مسجد و مدرسه ندارند و فقط به سوی پروژه عمرانی رفته اند.

رییس شورای هیئات مذهبی فارس اضافه کرد: برای پروژه های مسکن ملی باید مدرسه، مسجد، درمانگاه و کلانتری هم در نظر گرفته شود و از ظرفیت خیران هم باید برای ساخت اماکن مذهبی استفاده کنیم.

محمدیان عنوان کرد: دولت اراضی مذهبی را به فراخوان سرمایه گذاری امور خیر بگذارد و زمین در اختیار مسجدسازان و مدرسه سازان گذاشته شود و اراضی دارای کاربری مذهبی به فراخوان گذاشته شوند و مرکز محله، مسجد است و باید کمبود مسجد رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سرمایه گذاری امور خیر برای اراضی مذهبی

فراخوان سرمایه گذاری امور خیر برای اراضی مذهبی