مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-09سياسي

دولت برای رفع مشکلات پیش رو تمرکز کرده است


معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران گفت: دولت برای رفع مشکلات پیش روی کشور تمرکز کرده و همین موضوع باعث عصبانیت دشمنان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،روح الله سلگی در جمع کارشناسان حوزه سیاسی اظهار کرد: نظام اسلامی متکی به رای و نظر مردم است و این مهم در تمام وجوه حاکمیتی کشور مشاهده می شود.

 وی با اشاره به مشکلات عمده کشور در عرصه های فرهنگی و اقتصادی ادامه داد: انقلاب اسلامی راهکار بومی و عملیاتی برای برون رفت از مشکلات را تجربه کرد که طی آن گردنه های سخت را پشت سر گذاشت.

   ‏معاون استاندار مازندران افزود: چالش های بنیادین کشور ناشی از عدم کاربست نسخه های بومی و ملی در دولت های گذشته است.

 وی با اشاره به خسارت های ناشی از وادادگی در عرصه های فرهنگی و اقتصادی خاطرنشان کرد: باید با اتکا به آموزه های و حیانی اسلام و اندیشه سیاسی ولایت فقیه کشور را به قله های پیشرفت و بالندگی رهنمون شویم.

 ‏رییس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران گفت: پیشرفت های خیره کننده ایران در عرصه های علم وفناوری و پیشران های اقتصادی دشمن را عمیقا نگران و پریشان کرده است.

 ‏وی نیاز امروز کشور را اراده های ایمانی و معتقد به گفتمان عدالت محوری دانست و افزود: جوانان مومن وانقلابی در گام دوم انقلاب برای شتاب بخشی به حرکت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای رفع مشکلات پیش رو تمرکز کرده است

دولت برای رفع مشکلات پیش رو تمرکز کرده است