مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-09سياسي

دهنوی: همه جوانان مشمول می توانند از وام ازدواج و فرزندآوری استفاده کنند


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس به دنبال تصویب طرحی است که بر اساس آن وام ازدواج و فرزند آوری به تمامی جوانان مشمول تعلق گرفته و جامعه یک میلیونی را شامل می شود.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس به دنبال تصویب طرحی است که بر اساس آن وام ازدواج و فرزند آوری به تمامی جوانان مشمول تعلق گرفته و جامعه یک میلیونی را شامل می شود.

محسن دهنوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تصویب دو فوریت طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: مجلس در قانون جمعیت و خانواده تسهیلاتی را برای کمک به ازدواج و تشویق فرزندآوری پیش بینی کرده بود منتهی به دلیل وجود یک سری خلاءهای قانونی جمعیت زیادی از جوانان امکان دریافت این تسهیلات را نداشتند.

وی توضیح داد: مشمولان غایب نظام وظیفه و یا آنهایی که بدهی بانکی و بدهی مالیاتی داشتند نمی توانستند از تسهیلات ازدواج و فرزندآوری استفاده کنند.

ما در این طرح دوفوریتی به دنبال این هستیم که این ممنوعیت قانونی برداشته شود و همه جوانان بتوانند از تسهیلات فرزندآوری و ازدواج استفاده کنند.

نماینده تهران اضافه کرد: در صورت تصویب نهایی این طرح ممنوعیت های موجود در قوانین دیگر که مانع دریافت وام ازدواج و وام فرزندآوری می شد، برداشته خواهد شد و بر اساس آن جمعیت یک می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهنوی: همه جوانان مشمول می توانند از وام ازدواج و فرزندآوری استفاده کنند

دهنوی: همه جوانان مشمول می توانند از وام ازدواج و فرزندآوری استفاده کنند