مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-09سياسي

هفتمین دوره توانمند سازی مدیران هیئات برگزار می شود


هفتمین دوره توانمند سازی مدیران هیآت مذهبی و روضه های خانگی در استان البرز و با حضور 200 مدیر هیئات و روضه خانگی برگزار می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفتمین همایش مدیران هیئات مذهبی و روضه های خانگی با شعار بسیج هیئات انقلابی به همت سازمان بسیج مداحان در شهر کرج برگزار می شود.

این دوره با همکاری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مدت دو روز در تاریخ 21 و 22 آبانماه و با حضور 200 نفر از مدیران هیئات مذهبی و روضه های خانگی صورت می گیرد.

در این همایش سردار قریشی جانشین سازمان بسیج، حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج، حجج اسلام ادیب یزدی و حسین مؤمنی و دکتر عباس حیدر زاده در مباحثی چون نقش آفرینی و تأثیر گذاری هیئات مذهبی و جهاد تبیین به سخنرانی می پردازند رییس سازمان بسیج مداحان کشور در خصوص محورهای اصلی این همایش گفت: این دوره در محورهای نقش آفرینی و تأثیر گذاری هیئات مذهبی در تمدن نوین اسلامی، هیأت و جهاد تبیین، هیأت و گفتمان امامین انقلاب و نقش آفرینی در بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می گردد.

یوسف ارجونی در موضوع ضرورت و اهمیت این دوره بیان داشت: یکی از مراکز دینی و فرهنگی جامعه اسلامی که مردم آگاهانه و با رغبت و بدون دعوت قبلی در آنجا حضور می یابند هیئات می باشد که نحوه تعامل و برخورد و نوع برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین دوره توانمند سازی مدیران هیئات برگزار می شود

هفتمین دوره توانمند سازی مدیران هیئات برگزار می شود