مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-09اقتصادي

احتمال بروز سیل در روستای رباط سرخ


رییس بنیاد مسکن شهرستان گلپایگان گفت: جاده ای که برای عبور لوله انتقال آب  به قم احداث شده، سبب شده طبیعت آن منطقه خراب شود و آب از یک نقطه خروجی داشته باشد، - به همین دلیل در بارندگی های شدید احتمال بروز سیل در روستای رباط سرخ از بالا دست وجود دارد.

  علیرضا ناطقی، شامگاه(سه شنبه، 17 آبان) در جلسه مدیریت بحران شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: در 11 روستا مسیل از داخل روستا عبور می کند که در این راستا وضعیت روستای زرنجان از همه حادتر است و نیازمند دیوار ساحلی است.

آخرین اعتباری که برای این پروژه به ما دادند 350 میلیون تومان در سال 1398بود که البته بودجه ای برای این پروژه در سفر ریاست جمهوری به استان پیش بینی شده، اما تاکنون تخصیص آن برای ما نیامده است.

وی با بیان اینکه روستای سراور نیازمند دیوار ساحلی و تعریض پل است، ادامه داد: در روستای فاویان نیز شاهد فرونشست هستیم و نیازمند دیوار ساحلی است و به دلیل عدم دیوار ساحلی چند سال قبل فردی جان خود را از دست داد.

همچنین رودخانه داخل روستای وانشان هم نیازمند دیوار ساحلی و دو پل است که چند سال قبل به دلیل سقوط از پل یک فوتی داشتیم.

در روستاهای شادگان، مزرعه و اسفاجرد نیازمند دیوار ساحلی هستیم همچنین در روستای اسفاجرد شاهد فرونشست هستیم، گزارش را به مدیریت بحران دادیم، اما اعتبار برای آن تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بروز سیل در روستای رباط سرخ

احتمال بروز سیل در روستای رباط سرخ