مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-09حوادث

استقرار سگ های موادیاب در مهمترین پایانه صادراتی به قطر


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از از استقرار دو قلاده سگ موادیاب مواد مخدر و همچنین اختصاص دو مجوز ویژه گمرکی به گمرک دیر به عنوان مهمترین پایانه صادراتی و ترانزیتی کالا از کشورمان به کشور قطر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از از استقرار دو قلاده سگ موادیاب مواد مخدر و همچنین اختصاص دو مجوز ویژه گمرکی به گمرک دیر به عنوان مهمترین پایانه صادراتی و ترانزیتی کالا از کشورمان به کشور قطر خبر داد.

علی سلیمانی روز چهارشنبه 18 آبان از اهتمام ویژه گمرک ایران جهت مبارزه با قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و اظهارداشت: در همین راستا دو قلاده سگ موادیاب به منظور مقابله با قاچاق انواع مواد مخدر و همچنین بازرسی از محموله های صادراتی، وارداتی وترانزیتی در گمرک دیر مستقر شده است.

وی با تاکید براینکه تلاش گمرک در جهت تقویت امنیت محیط کسب و کار و تجارت در استان است، افزود: با توجه به اینکه که داشتن سرعت عمل در ترانزیت و صادرات کالا بسیار حایز اهمیت می باشد، استقرار سگ های موادیاب و بررسی کالاهای مستقر در گمرک ضمن افزایش ضریب امنیت و مقابله با قاچاق مواد مخدر، تسهیل در تجارت را به همراه خواهد داشت.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر به اخذ مجوز رویه های گمرکی ترانزیت خارجی مبدأ و رویه کارنه تیر ورودی (ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سگ های موادیاب در مهمترین پایانه صادراتی به قطر

استقرار سگ های موادیاب در مهمترین پایانه صادراتی به قطر