مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-09اقتصادي

صدور مجوز مرکز جوان و بین کارگاهی در 108 بنگاه صنعتی در استان مرکزی


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: در 108 شرکت و بنگاه صنعتی در استان مرکزی مجوز مرکز جوان و بین کارگاهی صادر شده است که زمینه آموزش ضمن خدمت و بازآموزی شاغلین را فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حمیدرضا رستمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش فنی و حرفه ای به عنوان یکی از معاونت های وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی، در سال 59 با اقدام سه دستگاه متولی و شبیه به هم در امر آموزش مهارتی تشکیل شد و نزدیک به چهل سال مشغول به فعالیت است.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش مهارتی و تشخیص و تعیین صلاحیت حرفه ای از اهداف این سازمان است؛ افزود: با به روز شدن تجهیزات و ماشین آلات نیاز است که متخصصین و تکنسین ها استفاده از ابزارآلات جدید را آموزش ببینند و این سازمان به عنوان بازآموزی به این افراد خدمات ارائه می دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی بیان کرد: همچنین این فرصت فراهم است تا شاغلین در محل فعالیت و یا در واحد صنعتی خود دوره های ضمن خدمت را بگذرانند؛ مجوز به شرکت های صنعتی داده شد تا خود در کنار مجموعه تولیدی یا در زمان فرآیند تولید، این دوره ها را برای کارگران بر بستر پرتال آموزش های فنی و حرفه ای فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز مرکز جوان و بین کارگاهی در 108 بنگاه صنعتی در استان مرکزی

صدور مجوز مرکز جوان و بین کارگاهی در 108 بنگاه صنعتی در استان مرکزی