مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-09سياسي

مردم بدون لکنت زبان با دولت حرف می زنند


دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که مردم بدون لکنت زبان با دولت حرف می زنند و این از ظرفیت ها و برکات انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا عسگریان اظهار کرد: گفت وگو با مردم، شنیدن مشکلات و رسیدگی به شکایات، موجب ارتقای حس امنیت در میان هم وطنان می شود و مردمی بودن مدیران را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: ارتباطات در این دولت صادقانه است و باید گفت وگوی مستقیم و صادقانه نهادینه شود؛ رییس جمهور در موضوعات مهم کشور سریع تر از دستگاه های متولی در میان مردم حضور و با افراد گفت وگوی شفاف و صادقانه دارد.

دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شناسایی گلوگاه های فساد تاکید کرد: مدیران باید گلوگاه هایی را که ممکن است از آن آسیب ببینند شناسایی کنند.

وی بر کوتاه شدن فرایندها و بازه زمانی انجام امور تاکید کرد.

عسگریان تصریح کرد: هر کجا که مبنای تعاملات اداری بر اساس بروکراسی کاغذی استوار شده باشد قاعدتاً فساد پنهان و آشکار ایجاد می شود.

دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: وجود سامانه های هوشمند و شفاف باعث حل بسیاری از مشکلات از جمله فساد اداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بدون لکنت زبان با دولت حرف می زنند

مردم بدون لکنت زبان با دولت حرف می زنند