مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-09سياسي

بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه 11 اصفهان


آیین بهره برداری از پروژه های شاخص منطقه 11 شهرداری اصفهان با ادای احترام به شهدای محله رهنان در گلستان شهدای این منطقه با حضور شهردار اصفهان و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد.

- علی قاسم زاده، شهردار اصفهان در آغاز این مراسم که امروز(چهارشنبه، 18 آبان) برگزار شد، با حاضر شدن بر سر مزار شهدای این منطقه در گلستان شهدای رهنان، با جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم در محله رهنان دیدار و گفت وگو کرد.

یکی از پروژه های منطقه 11 که طی دو ماه توسط مدیریت شهری اجرایی شد، احداث چهارراه آزادگان است که از بروز حوادث در این محدوده پیشگیری می کند.

بهره برداری از بخش نخست خیابان کاتب اصفهانی به طول 600 و عرض 24 متر از دیگر پروژه های شاخص منطقه 11 بود که خیابان امام رضا(ع) را به لیجمیر متصل می کند.

آزادسازی این پروژه با اعتبار بیش از 17 میلیارد تومان در سال گذشته انجام شد و اکنون عملیات اجرای آن با اعتبار بیش از 4 میلیارد تومان با استفاده از ردیف بودجه محرومیت زدایی شهرداری مرکزی به اتمام رسیده است.

احداث خیابان شهدای غربی به طول 1000 متر که مرز اصفهان با خمینی شهر است، از دیگر پروژه های منطقه 11 بود که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و تغییر بافت گام مهمی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه 11 اصفهان

بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه 11 اصفهان