مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-09اجتماعي

طرح سفیران سلامت دانش آموزی در گناوه افتتاح شد


آیین افتتاح طرح سفیران سلامت دانش آموزی شهرستان گناوه در تالار بهزاد این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین افتتاح طرح سفیران سلامت دانش آموزی شهرستان گناوه ظهر چهارشنبه با حضور دانش آموزان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و فرهنگیان در تالار بهزاد این شهر برگزار شد.

در این آیین سوگندنامه سفیران سلامت دانش آموزی توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد و برنامه های متنوعی توسط دانش آموزان عضو سفیران سلامت شهرستان اجرا شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه در این آیین با تقدیر از همکاری همه دست اندر کاران برگزاری این برنامه با اشاره به اهمیت حفظ بهداشت و سلامت در مدارس گفت: تحرک بدنی و ورزش، رعایت اصول بهداشت فردی، بهداشت روان، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری های واگیر و غیر واگیر از مهمترین مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می شود.

طاهره احمدپور با اشاره به عمده فعالیت های آموزش و پرورش در حوزه سلامت و بهداشت افزود: تجهیز اتاق بهداشت تعدادی از مدارس و رفع کمبودهای آن، برگزاری دوره ها برای دانش آموزان و سفیران سلامت، برگزاری دوره های بهداشت خانواده در مدارس، تولید محتوای بهداشتی با توجه به پایه تحصیلی، ارائه برنامه های بهداشتی و تغذیه ای به دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سفیران سلامت دانش آموزی در گناوه افتتاح شد

طرح سفیران سلامت دانش آموزی در گناوه افتتاح شد