مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-09اجتماعي

ورود اتوبوس های ویژه مدارس به پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام نکاحی درباره اولویت های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: زمانی که تهران نیاز به 7 هزار و 500 دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل عمومی دارد، - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: قرار است به تناسب شبکه معابر تهران، خودرو های جدید (اتوبوس هایی با اندازه مناسب تر) تأمین و سفارش گذاری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام نکاحی درباره اولویت های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: زمانی که تهران نیاز به 7 هزار و 500 دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل عمومی دارد، نمی توانیم تمام انرژی خود را در یک حوزه نظیر بازسازی یا نوسازی متمرکز کنیم.

همزمان فعالیت هایی نظیر راه اندازی اتوبوس مدرسه، نظارت بر عملکرد، بازسازی، نوسازی، بهسازی و ارتقای کمی و کیفی در موازات یکدیگر انجام می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن اشاره به در دستور کار گذاشتن همزمان رشد و توسعه در ناوگان اتوبوسرانی عنوان کرد: قطار توسعه و رشد در حوزه نوسازی و فناوری های جدید به حرکت درآمده و یقین دارم که اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقلی تهران رقم خواهد خورد.

نکاحی ضمن اشاره به نگاه ویژه شهردار تهران به حمل و نقل عمومی گفت: امیدوارم این نگاه ویژه، کمبود ها و عقب ماندگی های جدی گذشته را برطرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اتوبوس های ویژه مدارس به پایتخت

ورود اتوبوس های ویژه مدارس به پایتخت