مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-09سياسي

باید در حوزه فضای مجازی قوی شویم/حمایت از هنرمندان موسیقی


رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: متأسفانه در حوزه فضای مجازی ضعیف هستیم و لازم است ما در حوزه فضای مجازی قوی شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام مجید سماواتی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از 400 روستا در شهرستان نیشابور 80 نفر مرد مبلغ بصورت متمرکز در فضای روستاهای نیشابور در حال فعالیت هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور افزود: 300 نفر مبلغ زن در سیستم داریم که از این تعداد 70 مبلغ فعال داریم که از این تعداد 30 نفر در مدارس در حال فعالیت هستند.

وی ابراز کرد: 100 مسجد در شهر نیشابور داریم که از این تعداد 50 مسجد فعال داریم و مابقی بدلیل عدم حضور امام جماعت فعال نیست که در حال برنامه ریزی جهت رفع این موارد هستیم.

سماواتی با اشاره به ورود سازمان تبلیغات به موضوع همسر یابی ورود کرده است بیان کرد: ما در نیشابور تاکنون مجوزی در خصوص سامانه همسر یابی صادر نکرده ایم و فقط یک نفر اعلام آمادگی کرده است که در حال طی کردن فرآیندهای لازم هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور خاطرنشان کرد: کلاس های عفاف حجاب در مدارس نیشابور تعطیل شده است و امیدواریم با همکاری دستگاه های مربوطه این کلاس ها مجدد در شهرستان نیشابور فعال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در حوزه فضای مجازی قوی شویم/حمایت از هنرمندان موسیقی

باید در حوزه فضای مجازی قوی شویم/حمایت از هنرمندان موسیقی