مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-09اقتصادي

بی توجهی به برندینگ؛ عامل از دست رفتن بخشی از بازارهای صادراتی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات صادرات مساله برندینگ است، گفت: متاسفانه ما بخشی از بازارهای صادراتی خود را به دلیل عدم توجه به مساله برندینگ در رقابت با کشورهای همسایه از دست داده ایم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات صادرات مساله برندینگ است، گفت: متاسفانه ما بخشی از بازارهای صادراتی خود را به دلیل عدم توجه به مساله برندینگ در رقابت با کشورهای همسایه از دست داده ایم.

یکی از دلایل این امر نیز عدم وجود ساختار مناسب برای ایجاد برندهاست.

امیررضا رجبی امروز، 18 آبان، در همایش بین المللی غذای طیب که در پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: طیب یکی از زمینه هایی است که در محور اهداف برنامه ریزی شده وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

یکی از اهداف ما ارتقاء بهره وری در صنایع غذایی است و از این رو نشان طیب می تواند این مسیر را برای ما به صورت بومی و در چارچوب آموزه های اسلامی فراهم کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آنچه که تاکنون برای ارتقاء بهره وری در صنایع توصیه شده، برگرفته از کشورهای غربی است؛ بنابراین نشان طیب می تواند این مدل را تغییر داده و طرحی نو بیافریند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به برندینگ؛ عامل از دست رفتن بخشی از بازارهای صادراتی

بی توجهی به برندینگ؛ عامل از دست رفتن بخشی از بازارهای صادراتی