مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-09فرهنگي

آماده سازی پایتخت برای هفته کتاب با اکران فرهنگی هوشمند


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آماده سازی پایتخت برای هفته کتاب با اکران فرهنگی هوشمند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا صیادی از آماده سازی پایتخت با اکران فرهنگی تصاویر نویسندگان شاخص و همچنین طراحی و نصب مجسمه های فیگوراتیو شاعران بزرگ ادب فارسی خبر داد و گفت: این سازمان با اکران فرهنگی کتاب ها و نویسندگان شاخص معرفی شده توسط کارگروه مشترک با وزارت ارشاد اسلامی، حوزه هنری و نهاد کتابخانه های عمومی کشور با تلاش در حفظ تنوع نویسنده ها و ژانر کتاب ها در بیش از 600 سازه فرهنگی و تجاری پایتخت، به استقبال هفته کتاب رفته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اکران های فرهنگی هوشمند سازمان زیباسازی خاطرنشان کرد: این امکان در اختیار شهروندان قرار گرفته تا با اسکن کیو آر کدها QR code ضمن دریافت تخفیف از ناشران، خلاصه و اطلاعات کتاب، مشخصات نویسنده را مشاهده کنند.

وی عنوان کرد: شعار امسال پویش هفته کتاب ما همانیم که می خوانیم طراحی شده و سعی شده با انتخاب بیش از 60 نویسنده و عنوان کتاب، ژانرهای مختلف و نیز سلایق مخاطبین لحاظ شود.

صیادی با اشاره به تأثیر هنرهای شهری در فرهنگ سازی عمومی، تصریح کرد: در هفته کتاب سال جاری برای اولین بار طراحی و ساخت آثار حجمی فیگوراتیو در ابعاد 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی پایتخت برای هفته کتاب با اکران فرهنگی هوشمند

آماده سازی پایتخت برای هفته کتاب با اکران فرهنگی هوشمند