مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-09فرهنگي

اعلام برنامه های سازمان زیباسازی برای هفته کتاب/ نصب مجسمه فیگوراتیو شاعران


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از اکران فرهنگی تصاویر نویسندگان شاخص و طراحی و نصب مجسمه های فیگوراتیو شاعران بزرگ ادب فارسی به مناسبت هفته کتاب خبرداد.

- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از اکران فرهنگی تصاویر نویسندگان شاخص و طراحی و نصب مجسمه های فیگوراتیو شاعران بزرگ ادب فارسی به مناسبت هفته کتاب خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صیادی دراین باره گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران با اکران فرهنگی کتاب ها و نویسندگان شاخص معرفی شده توسط کارگروه مشترک با وزارت ارشاد اسلامی، حوزه هنری و نهاد کتابخانه های عمومی کشور با تلاش در حفظ تنوع نویسنده ها و ژانر کتاب ها در بیش از 600 سازه فرهنگی و تجاری پایتخت، به استقبال هفته کتاب رفته است.

وی با اشاره به اکران های فرهنگی هوشمند سازمان زیباسازی گفت: این امکان در اختیار شهروندان قرار گرفته تا با اسکن QR code ها ضمن دریافت تخفیف از ناشران، خلاصه و اطلاعات کتاب، مشخصات نویسنده هر اثر را نیز را مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: شعار امسال پویش هفته کتاب ما همانیم که می خوانیم طراحی شده و سعی شده با انتخاب بیش از 60 نویسنده و عنوان کتاب، ژانرهای مختلف و نیز سلایق مخاطبین لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های سازمان زیباسازی برای هفته کتاب/ نصب مجسمه فیگوراتیو شاعران

اعلام برنامه های سازمان زیباسازی برای هفته کتاب/ نصب مجسمه فیگوراتیو شاعران