مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-09بين الملل

مورخ صهیونیست: اسراییل را اراذل و اوباش هدایت می کنند


یک مورخ و استاد دانشگاه صهیونیست با اشاره به حضور شخصیت های افراطی و نژاد پرست در کابینه جدید رژیم صهیونیستی نوشت که اسراییل را اراذل و اوباش هدایت می کنند و نتانیاهو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  اعلام نتایج بیست و پنجمین انتخابات کنست و پیروزی  بنیامین نتانیاهو و متحدان راست گرای افراطی او  با 64 کرسی، همچنان سوژه داغ رسانه های عبری است و علاوه بر آنکه موجی از نگرانی را در سطح بین المللی و حتی لابی یهودی در آمریکا به همراه داشته، با نگرانی جامعه صهیونیستی نیز، همراه است.

یحیعام ویس استاد دانشگاه و مورخ برجسته صهیونیست، در پی اعلام این نتایج و آغوش باز نتانیاهو به روی صهیونیست های بدنام و نژادپرست تنها با هدف پیروزی در این انتخابات، طی یادداشتی نوشت که اسراییل جایی است که در آن اراذل و اوباش و افراد لاابالی حکومت می کنند.

این مورخ صهیونیست با مقایسه شخصیت نتانیاهو در سالهای نخست رسیدن به پست نخست وزیری و اکنون و آغوش باز او به روی راست افراطی های رژیم صهیونیستی، نوشت که نتانیاهو اکنون به عروسکی در دست این افراد لاابالی و اراذل و اوباش تبدیل شده است .

چگونه نتانیاهو برای نخستین بار نخست وزیر شد؟ وی طی یادداشتی که در روزنامه عبری هاآرتص منتشر شد، گفته های خود را با بازگشت به گذشته پروراند و نوشت که در انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورخ صهیونیست: اسراییل را اراذل و اوباش هدایت می کنند

مورخ صهیونیست: اسراییل را اراذل و اوباش هدایت می کنند