مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-09دانش

آموزش عالی در بخش کشاورزی می تواند کشور را به توسعه پایدار برساند


رییس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه در حال حاضر توجه و توسعه در بخش کشاورزی پیش نیاز ضروری برای تحقق توسعه پایدار عنوان می شود، گفت: آموزش عالی در بخش کشاورزی می تواند کشور را به توسعه پایدار برساند.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه در حال حاضر توجه و توسعه در بخش کشاورزی پیش نیاز ضروری برای تحقق توسعه پایدار عنوان می شود، گفت: آموزش عالی در بخش کشاورزی می تواند کشور را به توسعه پایدار برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود گنجی در بازدید از پردیس علوم کشاورزی دانشگاه تهران واقع در کرج ضمن تاکید بر اهمیت آموزش های تخصصی در زمینه کشاورزی گفت: برای توسعه یافتگی کشور یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین شاخص ها، نقش و جایگاه آموزش عالی در امور کشاورزی است که اگر این مهم به صورت اصولی، درست و طبق برنامه ریزی صورت گیرد، می تواند اقتصاد پایدار را به دنبال داشته باشد و حتی این امر در عرصه های دیگر مانند مسائل سیاسی و اجتماعی در ابعاد محلی و منطقه ای نیز اثرگذار بوده و مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها می شود.

نماینده ویژه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ستاد ملی جمعیت در ادامه تاکید کرد: عدم توجه و اهتمام به آموزش های عملی در کنار آموزش های نظری، اثرات نامطلوبی در کشور ما که دارای زمین های حاصلخیز و مستعد کشاورزی است را ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عالی در بخش کشاورزی می تواند کشور را به توسعه پایدار برساند

آموزش عالی در بخش کشاورزی می تواند کشور را به توسعه پایدار برساند