مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 17:222022-11-09سياسي

پایگاه های بسیج با محوریت مساجد کارگاه انسان سازی است


مساجد باید محور تمامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد و پایگاه های بسیج با محوریت قرار دادن مساجد کارگاه انسان سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سردار سیاوش مسلمی در نشست صمیمی با بسیجیان که در حسینیه شهدای سپاه بابل برگزار شد، به نقش پایگاه های و جوانان درصدد ضربه ضردن به جمهوری اسلامی هستند، افزود:دشمنان به دنبال گسست در بین نسل جوان و نسل گذشته هستند و نباید گذاشت به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به تشکیل محله مهدوی خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات موجود در محلات بدست خود اهالی حل و فصل می شود.

مسلمی با بیان اینکه مساجدی که فعال هستند در عرصه مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان موفق تر عمل می کنند و بسیجیان بیشتری را در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار میگیرند، اضافه کرد: باید تلاش کرد تا مردم مساجد را امین خود قرار داده و برای حل تمامی مشکلات خود به مساجد مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: فرماندهان پایگاه با اجرایی کردن طرح محله مهدوی در مساجد می توانند در ایفای نقش آموزشی و تربیتی خود در جذب جوانان و حضور فعال شان در محلات اقدامات مثبت و ارزنده تری انجام دهند.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: مساجد باید نقش تربیتی و آموزشی را بدرستی ایفا کرده و اگر بتوانند به این مهم دست ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های بسیج با محوریت مساجد کارگاه انسان سازی است

پایگاه های بسیج با محوریت مساجد کارگاه انسان سازی است