مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-09اقتصادي

منکر قاچاق دارو در کردستان نیستیم


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: قاچاق دارو از سال 90 با اعمال تحریم ها افزایش یافت و منکر قاچاق دارو در استان نیستیم اما باید با فرهنگ سازی این مهم کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خداویسی روز چهارشنبه در دومین کارگروه پیشگیری از مبارزه با قاچاق محصولات سلامت محور استان در سنندج اظهار داشت: قاچاق دارو از سال 90 با اعمال تحریم ها افزایش یافت و منکر قاچاق دارو در استان کردستان نیستیم.

وی افزود: طبق آمار مرزبانی قاچاق دارو در استان کردستان بسیار بالا بوده و این زنگ خطری برای ماست.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان بیان کرد: شرکت های بخش، شرکت های تولیدی و داروخانه ها در بحث قاچاق محصولات نقش داشته و قانون را دور می زنند.

وی افزود: نقش آموزش و پرورش و انعکاس به موقع رسانه ها در آموزش جلوگیری از محصولات قاچاق بسیار مهم است و باید این مهم را فرهنگ سازی کنیم.

خداویسی اظهار داشت: گشت های مشترک نظارتی یکی از مهم ترین بحث های جلوگیری از افزایش قاچاق محصولات غذایی و دارویی است که با جدیت بیشتر باید این مهم انجام شود.

وی گفت: سرمایه اجتماعی در چند سال اخیر کاهش یافته و در بحث قاچاق کالاهای سلامت محور سرمایه های اجتماعی و وظیفه های فردی بسیار مهم است که در این مسیر نیاز به آموزش و فرهنگ سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منکر قاچاق دارو در کردستان نیستیم

منکر قاچاق دارو در کردستان نیستیم