مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 18:052022-11-09سياسي

جزییات مراسم تشییع پیکر شهید «مجید یوسفی» اعلام شد


معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان جزییات مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مجید یوسفی» را اعلام کرد و گفت: مراسم تشییع صبح روز جمعه برگزار می شود.

- رشت- معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان جزییات مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مجید یوسفی را اعلام کرد و گفت: مراسم تشییع صبح روز جمعه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ احمدرضا منشوری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت سومین شهید مدافع امنیت استان گیلان اظهار کرد: شهید مجید یوسفی شب گذشته در حین انجام وظیفه و دستگیری یکی از لیدرهای آشوب های اخیر در بندر کیاشهر به شهادت رسید.

وی به جزییات شهادت شهید یوسفی اشاره کرد و گفت: راننده خودروی تندر 90 که لیدر اغتشاشات اخیر در کیاشهر بود در یک اقدام جنون آمیز با سرعت زیاد به سمت مدافعان امنیت حرکت کرد و سبب شهادت شهید یوسفی شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید یوسفی افزود: مراسم وداع با این شهید والامقام فردا پنج شنبه بعد از نماز و مغرب و عشا در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار می شود.

وی همچنین ادامه داد: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مجید یوسفی نیز ساعت 9 صبح روز جمعه از مقابل کانون بسیج شهرستان آستانه اشرفیه تشییع و سپس در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مراسم تشییع پیکر شهید «مجید یوسفی» اعلام شد

جزییات مراسم تشییع پیکر شهید «مجید یوسفی» اعلام شد