مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 18:102022-11-09بين الملل

هشدار به لندن و ریاض؛ درصورت مقابله به مثل روی ثبات را نمی بینید


وزیر اطلاعات هدف از آشوب های اخیر را ویران ساختن ایران و اجرایی کردن طرح هایی دانست که پیش از این در کشورهایی مانند سوریه، عراق و یمن اجرا شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در گفتگویی تفصیلی با رسانه KHAMENEI.

IR به تشریح جزییات اقدامات سرویس های امنیتی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، سعودی و فرانسه برای دامن زدن به آشوب های اخیر در ایران پرداخت.

وی در این گفت وگو با اشاره به بیانیه مشترک اخیر وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به تشریح همکاری شبکه ای و چندگانه سرویس های امنیتی دشمن و تقسیم کار میان آنها در حوادث اخیر پرداخت و گفت: در سازماندهی و اجرا دست رژیم صهیونیستی آشکارتر بود.

در ساماندهی تبلیغات دست انگلیسی واضح تر بود.

در هزینه کردن دست رژیم سعودی را به عیان می دیدیم تا آن جا که در نمایش منحط برلین که سلطنت طلبان و منافقین و تجزیه طلبان و گروه های منحرف جنسی جمع شده بودند، کل حمایت مالی این پروژه در حوزه ی تبلیغات، فضاسازی، پوشش صوتی و تصویری و اجاره ی تجهیزات پیشرفته برای تصویربرداری هوایی از تجمع و ارائه تسهیلات برای حضور پرتعداد و منسجم خبرنگاران و غذاهای توزیع شده و… جملگی با هزینه ی رژیم بَدَوی سعودی صورت گرفت که برای این داعیه سند داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به لندن و ریاض؛ درصورت مقابله به مثل روی ثبات را نمی بینید

هشدار به لندن و ریاض؛ درصورت مقابله به مثل روی ثبات را نمی بینید