مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 18:272022-11-09سياسي

برآورد دقیقی از املاک دولتی به تفکیک استان ها وجود ندارد


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: متأسفانه برآورد دقیقی از املاک دولتی به تفکیک استان ها در بانک اطلاعاتی موجود نیست که شایسته است این اقدام جهت ساماندهی در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله حسینی همدانی در دیدار با معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با تأکید بر ضرورت حل مشکلات املاک قول نامه ای، گفت: حل مشکل املاک قول نامه ای به خصوص در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار یکی از ضروریات است.

 وی در ادامه افزود: حل مشکلات مبتلابه مردم نشان از توانمندی است و کارآمدی را نیز به اجرا درآورده و توانسته حرکت رو به جلویی را داشته باشد.

 حسینی همدانی در بخش دیگری با تأکید بر لزوم توجه به املاک دولتی و اراضی ملی، عنوان کرد: متأسفانه برآورد دقیقی از املاک دولتی به تفکیک استان ها در بانک اطلاعاتی موجود نیست که شایسته است این اقدام جهت ساماندهی در دستور کار قرار گیرد.

 وی در خاتمه با تأکید بر لزوم پیگیری امور تا حصول نتیجه نهایی، اظهار کرد: متأسفانه برخی اقدامات شروع پرشوری داشته اما در ادامه رهاشده و بدون نتیجه باقی می ماند لذا باید توجه داشت که کار بدون نتیجه باقی نماند.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه جناب آقای حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ارائه گزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد دقیقی از املاک دولتی به تفکیک استان ها وجود ندارد

برآورد دقیقی از املاک دولتی به تفکیک استان ها وجود ندارد