مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 18:352022-11-09اقتصادي

سهم 67 درصدی صادرات پتروشیمی از عملکرد صادرات بندر امام


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: سهم صادرات محصولات پتروشیمی از کل عملکرد صادراتی بندر امام 67 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز آقایی عصر امروز چهارشنبه در نشست مدیران سازمان بنادر و دریانوردی با مدیران و فعالان حوزه صنعت نفت و پتروشیمی اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام آماده پذیرش سرمایه گذاری های کاربردی و تأثیرگذار در حوزه تجارت دریایی صنایع نفت و پتروشیمی است.

وی افزود: همجواری بندر امام با منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی باعث همگرایی ظرفیت ها و مزیت های موجود در این مجتمع بندری خواهد شد.

آقایی با اشاره به وجود 2 پست اسکله نفتی با آبخور 11 متر در ترمینال نفتی بندر امام بیان کرد: این اسکله ها قابلیت پذیرش کشتی های با ظرفیت 45 هزار تن و بالاتر دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان ادامه داد: ظرفیت درجای مخازن موجود در ترمینال نفتی مجتمع بندری امام 350 هزار متر مکعب است که ظرفیت سالانه آنها تا 8 میلیون تن برآورد می شود.

آقایی اضافه کرد: این مجتمع بندری به واسطه برخورداری از ترمینال نفتی امکان ارائه خدمات به 20 نوع فرآورده نفتی سبک و سنگین دارد.

مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی خوزستان با تاکید بر اینکه این بندر از پیشرفته ترین تجهیزات تخلیه و بارگیری فرآورده های نفتی برخوردار است، بیان کرد: این بندر مجهز به 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 67 درصدی صادرات پتروشیمی از عملکرد صادرات بندر امام

سهم 67 درصدی صادرات پتروشیمی از عملکرد صادرات بندر امام