مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 20:552022-11-09حوادث

اردبیل/ فوت 6 نفر در اثر مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن


6 نفر شامل 2 کودک، 2 مرد و 2 زن، قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بودند.

- مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: امروز 6 شهروند اردبیلی به علت مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان باختند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ بنا به اعلام شامگاه چهارشنبه این مرکز، در ساعت 17 و 41 دقیقه امروز طی تماس با اورژانس، یک مورد مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن در شهرستان اردبیل گزارش شده و آمبولانس 115 بلافاصله برای اقدامات لازم به محل حادثه اعزام شد.

  بر اساس گزارش مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت های پزشکی استان اردبیل، متاسفانه در اثر این حادثه، 6 نفر شامل 2 کودک، 2 مرد و 2 زن در حالت جمود نعشی، قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بودند.

  این مرکز اعلام کرد: علائم و نشانه های مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن می تواند به اشکال بسیار متفاوت در افراد نمایان شده و در اثر تماس طولانی با این گاز، علائمی مانند سردرد، سرگیجه، افزایش شدید ضربان قلب در ابتدا، ‏وزوز گوش و خواب آلودگی، تهوع، استفراغ، تپش قلب، کاهش سطح هوشیاری، آسیب های دائمی به سیستم عصبی، کما و در نهایت مرگ ظاهر شود.

  در روزهای اخیر در پی سرد شدن هوا، استفاده از وسایل گرمایشی در اردبیل آغاز شده و مخاطرات استفاده از این تجهیزات نیز افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل/ فوت 6 نفر در اثر مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن

اردبیل/ فوت 6 نفر در اثر مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن