مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 20:552022-11-09اقتصادي

نزدیک به 2 هزار و 500 هکتار از اراضی ملی متصرفه خوزستان آزاد شد


2 هزار و 445 هکتار از اراضی ملی متصرفه خوزستان ، از ابتدای امسال تا پایان مهر، با احکام قضایی به بیت المال برگشت داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان در جلسه کمیته صیانت و حفاظت از اراضی ملی با اشاره به ضرورت اجرای طرح کاداستر،اظهارکرد: یکی از زمینه های اصلی اجرای حدنگاری، برگزاری مستمر و مرتب جلسات کمیته رفع تداخل و اجرای تصمیمات آن است.

وی گفت:با تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی چه در بخش خصوصی و چه دولتی، بسیاری از دعاوی متوقف و از بروز اختلافات جدید و تشکیل پرونده های جدید پیشگیری می شود.

دهقانی افزود: وجود پلاک های با مقیاس بالا در سطح استان،یکی از امتیازاتی است که می تواند اجرای این طرح را تسریع کند.

رییس دستگاه قضا در خوزستان،گفت:با برگزاری جلسات هم اندیشی به منظور رفع موانع و تلاش در جهت حفاظت و صیانت از حقوق بیت المال، مصوبه ای تصویب و پیرو آن نتایج جهانی و به راه انداختن جنگ ترکیبی، به انحای محتلف سعی می کنند تا آرامش و امنیتی که به برکت خون شهدا و حضور همیشه در صحنه مردم در کشور حاصل شده است را خدشه دار کنند.

وی بیان کرد: بصیرت و حضور مردم و تلاش ماموران امنیتی، انتطامی، اطلاعاتی و بسیج، تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کرده و قطعا با عاملان این جنایات برخورد قاطع صورت خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک به 2 هزار و 500 هکتار از اراضی ملی متصرفه خوزستان آزاد شد

نزدیک به 2 هزار و 500 هکتار از اراضی ملی متصرفه خوزستان آزاد شد