مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 21:002022-11-09ورزشي

صعود نمایندگان گیلان به دور سوم جام حذفی فوتبال ایران


تیم فوتبال داماش گیلان و پانیک تالش نمایندگان گیلان در مرحله دوم جام حذفی کشور به دور سوم این مسابقات صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال داماش گیلان و پانیک تالش نمایندگان گیلان در مرحله دوم جام حذفی کشور به دور سوم این مسابقات صعود کردند.

  تیم های فوتبال داماش از گیلان و فولاد هرمزگان عصر چهارشنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت داماش گیلان با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.

در نیمه اول این دیدار، داماشی ها برتر از حریف خود ظاهر شدند و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز داشتند اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد و بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها بهره ببرند تا نیمه اول این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

  داماش در نیمه دوم نیز تیم برتر میدان بود و کنترل بازی را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه 76 احسان محروقی بازیکن تعویضی این تیم با یک ضربه سر، تنها گل این بازی را به سود داماش به ثمر رساند تا تیم فوتبال داماش گیلان با همین تک گل در این دیدار به برتری برسد و به دور سوم رقابتهای جام حذفی کشور صعود کند.

  تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار با ترکیب میلاد پورقلی، مهرام دامادی (دقیقه 63 الیاس صالحی)، رضا امیدی (دقیقه 86 سعید دلاور)، علیرضا امیرخانی، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود نمایندگان گیلان به دور سوم جام حذفی فوتبال ایران

صعود نمایندگان گیلان به دور سوم جام حذفی فوتبال ایران