مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 21:302022-11-09سياسي

یادمان «کرخه نور» نماد مظلومیت و شجاعت شهدای عرب خوزستان


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدای کرخه نور نماد مظلومیت و شجاعت شهدای عرب خوزستانی هستند چرا که این شهدا مقابل دشمن ایستادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن حیدری عصر امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای عشایر عرب کرخه نور که با حضور فرماندار شهرستان هویزه، فرماندهان نظامی شهرستان هویزه، خانواده شهدا و عموم شهروندان هویزه در یادمان شهدای کرخه نور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مظلوم عشایر عرب خوزستان گفت: این شهدا مقابل دشمن ایستادند و جان خود را برای شهادت در مسیر خداوند تقدیم کردند.

وی اضافه کرد: حضور پیر و جوان و زن و مرد در این همایش یک بشارت و یک پیام برای دنیا دارد و آن این است که مردم ما از کوچک و بزرگ و زن و مرد، عشایر، بسیج و نیروهای نظامی همه ما در خط بیعت با امام خمینی (ره) هستیم و همچنان بر این عهد هستیم، آنچنان که شهدای ما بر این عهد بودند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهدای کرخه نور نماد مظلومیت و شجاعت شهدای عرب خوزستانی هستند، گفت: عشایر عرب خوزستان همیشه در خط مقدم بودند و در جنگ جهانی اول وقتی انگلیسی ها، خوزستان را اشغال کردند و ندای جهاد از سوی مرجعیت شیعه در نجف اشرف رسید، عشایر عرب خوزستانی کمر همت را بستند و به ندای مرجعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان «کرخه نور» نماد مظلومیت و شجاعت شهدای عرب خوزستان

یادمان «کرخه نور» نماد مظلومیت و شجاعت شهدای عرب خوزستان