مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 22:152022-11-09حوادث

جا زدن عکس تکراری تیرماه به جای حادثه مهرماه/ماجرای«خدا نور»چیست؟


برخی رسانه ها و فعالان ضدانقلاب در اقدامی تکراری با انتشار تصویری که مربوط به مهرماه است داستانی دروغین با کلیدواژه «خدانور لجعی» را روایت کردند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: برخی رسانه ها و فعالان ضدانقلاب در شبکه های اجتماعی در اقدامی تکراری با انتشار تصویری از فردی به نام خدانور لجعی ، از سارقان دستگیرشده در سیستان و بلوچستان، وی را یکی از دستگیر شدگان ماجرای جمعه هشت مهرماه زاهدان معرفی کردند.

این اقدام در حالی انجام می شود که تصویر منتشرشده در این رسانه ها از فردی با دستان بسته به یک میله پرچم مربوط به 27 تیرماه است که توسط نیروی انتظامی سیستان وبلوچستان به جرم سرقت دستگیر شده بود.

همان ایام، سردار احمد طاهری فرمانده وقت نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستور ویژه ای برای بررسی و پیگیری این موضوع صادر کرده بود.

نکته قابل توجه در این زمینه آن است که در همان زمان شبکه اینترنشنال درباره دستگیر شدن این فرد خبری منتشر کرده که با یک جست وجوی ساده در محتوای این رسانه دروغ پراکن این موضوع قابل تأیید است.

بنابراین گزارش شبکه های معاند و فعالان ضدانقلاب بارها تلاش کرده اند با انعکاس اخبار جعلی و ساختگی و دروغ، در مسیر انحراف افکار عمومی گام بردارند که بارها کذب بودن اخبار این بوق های تبلیغاتی سعودی و معاند روشن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جا زدن عکس تکراری تیرماه به جای حادثه مهرماه/ماجرای«خدا نور»چیست؟

جا زدن عکس تکراری تیرماه به جای حادثه مهرماه/ماجرای«خدا نور»چیست؟