مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 22:502022-11-09سياسي

استقلال کانون های وکلا و استقلال وکیل یک اصل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه عصر امروز در دیدار با رییس هیأت مدیره کانون وکلای مرکز ضمن تبریک به مناسبت انتخاب هیأت مدیره جدید کانون وکلای مرکز، - معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه استقلال کانون های وکلا و استقلال وکیل یک اصل است چرا که ملازمه با دادرسی عادلانه دارد، گفت: وکیل در مقام دفاع، استقلال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه عصر امروز در دیدار با رییس هیأت مدیره کانون وکلای مرکز ضمن تبریک به مناسبت انتخاب هیأت مدیره جدید کانون وکلای مرکز، با تاکید بر اینکه استقلال کانون های وکلا و استقلال وکیل یک اصل است چرا که ملازمه با دادرسی عادلانه دارد، گفت: وکیل در مقام دفاع، استقلال دارد.

وی ادامه داد: یک وکیل باید بتواند به صورت حرفه ای و آزادانه از موکل خود دفاع کند و هیچ مرجعی نباید این استقلال را نقض کند.

نهاد وکالت قوی، قانونمدار و مستقل می تواند پشتوانه قوی برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: لازم است همه وکلا، کانون ها و قوه قضاییه تلاش کنند که نوع نگرش بر وکیل در کشور ارتقاء یابد و این موضوع در میان عموم شهروندان نهادینه شود که جایگاه وکیل همان قاضی است و به خدماتی که این صنف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال کانون های وکلا و استقلال وکیل یک اصل است

استقلال کانون های وکلا و استقلال وکیل یک اصل است