مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 23:352022-11-09اقتصادي

استفاده از سرمایه های خرد مردم در پروژه های شهری


رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم با اشاره به اینکه قالب جدیدی از سرمایه گذاری با عنوان سهام پروژه درحال آغاز شدن است، گفت: - در این حالت تلاش خواهیم داشت پروژه ها را به بورس برده و از سرمایه های خرد مردم استفاده کنیم تا آن ها نیز درگیر پروژه های شهری باشند.

علی رمضانی امروز چهارشنبه 18 آبان ماه در حاشیه تور بازدید اصحاب رسانه از پروژه های شهرداری قم طی سخنانی با اشاره به اینکه بخشی از درآمدهای شهرداری از محل مشارکت با بخش خصوصی تامین می شود، اظهار کرد: این مشارکت در دو نوع انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نوع نخست در مواردی که برای شهرداری آورده ای به همراه داشته باشد از راه عدم دریافت عوارض انجام خواهد شد، مطرح کرد: در نوع دوم نیز در مواردی که شهرداری امکاناتی مانند زمین دارد استفاده می شود.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم با اشاره به اینکه در پروژه های مشارکتی درصدی از تکمیل پروژه برای شهرداری است، عنوان کرد: در چند قالب می توان این مشارکت را پیش برد که یکی از قالب های آن ساخت، واگذاری، اجاره و بهره برداری است.

وی ادامه داد: در این حالت طی چند سال پروژه در اختیار سرمایه گذار قرار خواهد گرفت و سپس پس از پایان مهلت قرارداد به شهرداری باز خواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سرمایه های خرد مردم در پروژه های شهری

استفاده از سرمایه های خرد مردم در پروژه های شهری