مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 01:052022-11-09سياسي

اسکله صیادی خارگ ساماندهی می شود


وضعیت موجود اسکله صیادی جزیره خارگ نیاز به ساماندهی و زیباسازی دارد که در همین راستا و با رایزنی صورت گرفته این امر تحقق می یابد.

- محمدرضا دشتی زاده عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از اسکله صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بندر صیادی خارگی یکی از قدیمی ترین و غنی ترین بنادر صیادی کشور به شمار می رود.

وی افزود: وضعیت موجود اسکله صیادی نیاز به ساماندهی و زیباسازی دارد در همین راستا و با رایزنی صورت گرفته این امور با محوریت شهرداری و مدیریت عملیات عمومی و همکاری تعاونی صیادی این موضوع تحقق یابد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: یکی از نیازهای جامعه صیادی وحدت رویه در احداث انبار جایگاه سوخت و ادوات صیادی است، که با همگرایی و هم افزایی صیادان و ظرفیت های موجود می توان این موضوع را جامه عمل پوشاند.

دشتی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: صیادی یکی از مشاغل دیرینه جزیره خارگ است که از دیرباز دارای اهمیت زیادی بوده است و شایسته است، مسائل و مشکلات و خواسته های به حق آنها رسیدگی شود.

بخشدار ویژه خارگ گفت: همواره نگاه دولت در بخش خارگ ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین همه اقشار جامعه بوده است و جامعه صیادی نیز بایستی به پویایی برسند تا از این نعمت خدادادی برای رونق اقتصادی در این بخش استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکله صیادی خارگ ساماندهی می شود

اسکله صیادی خارگ ساماندهی می شود