مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 02:252022-11-09بين الملل

رویکرد مداخله جویانه آلمان با ژست دلسوزی از اغتشاشگران در ایران


وزیر امور خارجه آلمان باردیگر به صورت مداخله جویانه ای به طرح اتهامات علیه دولت ایران پرداخت و همزمان ادعای حمایت از اغتشاشگران را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ادامه سیاست ها و رویکرد خصمانه دولت آلمان و مداخله این کشور در امور داخلی ایران، آنالنا بائربوک ، وزیر امور خارجه آلمان باردیگر به صورت مداخله جویانه ای به طرح اتهامات علیه دولت ایران پرداخت و همزمان ادعای حمایت از اغتشاشگران را اعلام کرد.

در همین ارتباط نیز، آنالنا بائربوک ، وزیرخارجه آلمان شامگاه چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر با بیانی غیردیپلماتیک با اشاره به تحولات ایران نوشت: ما تسلیم نمی شویم.

ما نه فقط امروز، بلکه تا زمانی که لازم باشد، در کنار مردان و زنان ایران هستیم.

ما صدای آنها را به جهان منتقل می کنیم وزیرخارجه آلمان حتی را پایش را فراتر گذاشت و در ادامه ادعا کرد: 4 هفته پس از مرگ جینا مهسا امینی، تحریم های اتحادیه اروپا را علیه مسئولین سرکوب وحشیانه اعتراضات در ایران صادر کردیم.

ما در حال کار روی بسته بعدی تحریم ها هستیم.

نماینده دولت آلمان همچنین مدعی شد: در عین حال، ما در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که یک جلسه ویژه درباره ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل برگزار می شود و مکانیسم تحقیق الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد مداخله جویانه آلمان با ژست دلسوزی از اغتشاشگران در ایران

رویکرد مداخله جویانه آلمان با ژست دلسوزی از اغتشاشگران در ایران