مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 06:252022-11-10سياسي

روایت معاون استاندار از تاریکی معابر شهر/ یاسوج شهر ارواح شده است!


معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به روند طولانی شدن بهره برداری از پروژه پل چهارم بشار و تصفیه خانه شهر یاسوج بر تعیین تکلیف این پروژه ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی زاده در نشست شورای ترافیک با بیان اینکه مصوبات این جلسه با جان مردم سروکار دارد گفت: اداراتی که در اجرایی شدن مصوبات کوتاهی کنند به دستگاه های قانونی و نظارتی معرفی می شوند، لذا هر مصوبه ای که مانع خسارت به جان و مال مردم می شود لازم الاجراست.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حذف نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی، جاده های روستایی و محورهای شهری استان افزود: از اعتبارات ارزش افزوده، بند الف ماده 33 و 34، آلایندگی شهرهای نفتی و حوزه عمرانی اعتباراتی برای ایجاد زیرساخت های شهری اختصاص داده شده اما همچنان در بر روی همان پاشنه می چرخد و به جای اینکه اقدامات اساسی در حوزه مدیریت و کنترل هوشمند ترافیک انجام شود این پول ها صرف حقوق پرسنل شهرداری ها می شود.

 وی با بیان اینکه 40درصد این مبالغ باید صرف کنترل هوشمند ترافیک شود به وضعیت چراغ های راهنمایی سطح اشاره و عنوان کرد: زیبنده مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیست چراغ های راهنما سوخته و از کار افتاده باشند بنابراین شهرداری یاسوج و گچساران این ماه از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت معاون استاندار از تاریکی معابر شهر/ یاسوج شهر ارواح شده است!

روایت معاون استاندار از تاریکی معابر شهر/ یاسوج شهر ارواح شده است!