مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-10فرهنگي

تئاتر تعطیل بردار نیست


مهتاب عسگری، کارگردان نمایش «ادیپ شهریار» که این روزها روی صحنه است، می گوید بعضی عنوان می کنند که ما دنبال پول درآوردن هستیم در حالیکه نمایش ما رایگان اجرا می شود.

- مهتاب عسگری، کارگردان نمایش ادیپ شهریار که این روزها روی صحنه است، می گوید بعضی عنوان می کنند که ما دنبال پول درآوردن هستیم در حالیکه نمایش ما رایگان اجرا می شود.

او همزمان با اجرای نمایش خود در گفتگو با ایسنا توضیحاتی درباره این اثر نمایشی ارایه می دهد و تاکید می کند تئاتر مانند خود زندگی است و نمی توان آن را تعطیل کرد.

عسگری که نمایش خود را در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می برد، درباره اجرای رایگان این نمایش توضیح می دهد: در دو سه شب اول بلیت فروشی داشتیم ولی چون استقبالی صورت نگرفت، تصمیم گرفتیم به دلیل شرایط اجتماعی فعلی، نمایش را رایگان اجرا کنیم و بعد از رایگان شدن، استقبال تماشاگران خوب شد و اگر در سالنی کوچک اجرا داشتیم، تمام صندلی های سالن پر می شد.

البته همین حالا هم بعضی از تماشاگران برای حمایت از گروه، بلیت تهیه می کنند ولی تعدادشان بسیار اندک است.

او که دانشجوی رشته ادبیات نمایشی است، ادامه می دهد: این روزها بعضی از دانشجویان می گویند چطور در این شرایط تئاتر اجرا می کنی، در حالیکه من فکر می کنم تئاتر مثل خود زندگی است و تعطیلی بردار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر تعطیل بردار نیست

تئاتر تعطیل بردار نیست