مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-10اجتماعي

توزیع 160 بسته معیشتی بین اتباع خارجی در شهرستان بیرجند


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از توزیع 161 بسته معیشتی بین اتباع خارجی ساکن در شهرستان بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، حسین ذاکریان با اشاره به اینکه هلال احمر حلقه اتصال بین نیازمندان و توانمندان است، اظهار داشت: به این منظور خدمات اجتماعی و معیشتی مختلفی به نقاط مختلف و جامعه هدف، جهت خدمت رسانی در سطح شهرستان بیرجند انجام شده است.

وی با بیان اینکه واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند با تعامل مثبت با سازمان های مردم نهاد و خیریه ها گام مؤثری را در راستای محرومیت زدایی برداشته است، افزود: تعداد 161 بسته معیشتی بین خانوارهای کم برخوردار اتباع خارجی در سطح شهرستان بیرجند توزیع شده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر با شناسایی افراد نیازمند و حمایت در سطح شهرستان و مناطق کم برخوردار اقدام به توزیع بسته ها می کند، گفت: خیرین نیک اندیش جهت اهدا کمک های بیشتر برای تهیه بسته های معیشتی می توانند به جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از 240 میلیون تومان در این راستا هزینه شده است، عنوان کرد: ارزش هر بسته نیز یک میلیون و پانصد هزار تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 160 بسته معیشتی بین اتباع خارجی در شهرستان بیرجند

توزیع 160 بسته معیشتی بین اتباع خارجی در شهرستان بیرجند