مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-10سياسي

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق بیمه روستاییان و عشایر


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه این صندوق به بیمه شده های تحت پوشش خود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیت الله بر قراری شامگاه چهارشنبه در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه لرستان، روستاییان و عشایر کشور را میراث داران کشور و مولدان تولید عنوان کرد و اظهار داشت: جامعه عشایری همواره حامی نظام و انقلاب بودند و تقدیم 11 هزار شهید از این جامعه ارزشمند گواهی این مطلب است.

وی این قشر زحمتکش را مستحق خدمت دانست و گفت: دو میلیون و 500 نفر عضو صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور هستند که از این تعداد یک میلیون و 600 هزار نفر بیمه شده فعال هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور افزود: از این تعداد 99 هزار نفر در لرستان هستند.

برقراری، پرداخت سهم دو برابری حق بیمه از سوی دولت و انتقال سوابق به صندوق های دیگر را از مزایای این صندوق عنوان کرد و افزود: هزار و 800 کارگزاری در سطح کشور کار ثبت نام متقاضیان برای این صندوق را انجام می دهند.

وی گفت: 57 کارگزاری از این تعداد در لرستان هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور، حداقل سن ورود به صندوق را 18 و حداکثر 50 سال عنوان کرد و افزود: 149 هزار و 473 مستمری بگیر در کشور وجود دارد و سه هزار و 750 نفر در لرستان بازنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق بیمه روستاییان و عشایر

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق بیمه روستاییان و عشایر