موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-10اقتصادي

80 هزار نیروی کار در صنایع استان بوشهر اشتغال دارند


بیش از 80 هزار نیروی کار از سراسر کشور در صنایع استان بوشهر اشتغال دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح پنج شنبه در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: وجود صنایع بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر و فعالیت بیش از 80 هزار نیروی کار فعال از سراسر کشور در این صنایع، استان بوشهر را به ایرانی کوچک تبدیل کرده و آن جایگاه ممتازی در بعد فرهنگی به آن بخشیده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر 74 درصد از گاز کشور در استان بوشهر تولید می شود یادآور شد: اصلی ترین مجتمع پالایشگاه گازی کشور در این استان قرار دارد و 12 پالایشگاه بزرگ تنها در منطقه پارس جنوبی روزانه 700 میلیون متر مکعب گاز را شیرین می کند.

استاندار بوشهر ادامه داد: اکنون 50 درصد از تولید محصولات پتروشیمی (سالانه بیش از 30 میلیون تن) در 21 واحد پتروشیمی فعال در این استان صورت می گیرد و 19 واحد نیز در دست ساخت است که با به مدار آمدن آن، این سهم به 55 درصد می رسد.

صدور 95 درصد نفت کشور از استان بوشهر وی اضافه کرد: 95 درصد نفت کشور از استان بوشهر صادر می شود و عمده نفت فلات قاره ایران که از سکوها و چاه های دریایی تولید می شود در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر تعاملات بالای فرهنگی با پنج کشور کویت، عربستان، بحرین، قطر، امارات متحده عربی دارد و تأثیرگذاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 هزار نیروی کار در صنایع استان بوشهر اشتغال دارند

80 هزار نیروی کار در صنایع استان بوشهر اشتغال دارند