مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-10اقتصادي

مشکل حریم 60 متری دریا سریع تر حل می شود


مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: یکی از دغدغه های استان های ساحلی حریم 60 متر است که در تلاش هستیم که طی آیین نامه ای این مشکل هر چه سریعتر حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اکبر اسدی مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور  صبح امروز در نشست تخصصی شناسایی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری ها و جذب سرمایه گذاران اظهار کرد: ظرفیت سواحل هرمزگان فوق العاده است و هر استانی این ظرفیت عظیم برای توسعه را در اختیار ندارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های استان های ساحلی، حریم 60 متر است، افزود: در تلاش هستیم که طی آیین نامه ای این مشکل هر چه سریعتر حل شود.

به گفته مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، برنامه ریزی و بروز رسانی اطلس سرمایه گذاری شهری لازمه پیشرفت و توسعه شهری است که باید در این جهت گام برداشته شود.

علی اکبر اسدی ادامه داد:  سند مالکیت و صدور مجوزها  یکی از مسائل جدی سرمایه گذارن است که در شیوه نامه  قید خواهد شد که شرط اصلی براساس سند مالکیت و واگذاری است و بعد از آن ورود به پروژه اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل حریم 60 متری دریا سریع تر حل می شود

مشکل حریم 60 متری دریا سریع تر حل می شود