مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-10سياسي

هفتمین دوره توانمند سازی مدیران هیأت ها و روضه های خانگی برگزار می شود


هفتمین دوره توانمندسازی مدیران هیأت های مذهبی و روضه های خانگی در استان البرز و با حضور 200 مدیر هیأت و روضه خانگی به همت سازمان بسیح مداحان و هیأت های مذهبی برگزار می شود.

- تیزر برگزاری هفتمین دوره توانمندسازی مدیران هیأت ها محورهای برگزاری این همایش 2 روزه یوسف ارجونی رییس سازمان و اسلامی مستمعین تأثیر فراوانی دارد.

ضرورت آموزش مدیران و دست اندرکاران هیأت وی گفت: همچنین برخی برخوردهای منفی و مدیریت غیراصولی در هیأت، باعث وارد شدن آسیب هایی بر کارکردهای مثبت هیأت شده است که برای افزایش پیامدهای مثبت و کاهش پیامدهای منفی، آموزش مدیران و دست اندرکاران هیأت ضروری است.

ارجونی افزود: از دیگر اهداف مهم برگزاری این دوره، می توان به عناوینی چون تبعیت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری درباره توجه به کارکرد هیأت ها، افزایش بصیرت دینی و سیاسی در ارکان مختلف هیأت های مذهبی را نام برد.

وی در پایان اذعان داشت: برگزاری این همایش و کارگاه ها، می تواند نقش موثری را در توانمندسازی مدیران هیأت ها در مقوله هایی مانند پررنگ کردن فرهنگ انقلابی گری در هیأت های مذهبی، توسعه و رشد نگاه انقلابی در هیأت ها و همچنین آشنایی با اهداف و مقاصد شوم دشمنان اسلام برای تضعیف و نابودی فرهنگ اهل بیت علیهم­السلام و تشیّع را ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین دوره توانمند سازی مدیران هیأت ها و روضه های خانگی برگزار می شود

هفتمین دوره توانمند سازی مدیران هیأت ها و روضه های خانگی برگزار می شود