مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-10اقتصادي

کاریابی ها و مراکز مشاوره شغلی در البرز فعالانه تر عمل کنند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: باید مدیران کاریابی ها و مراکز مشاوره شغلی به سمت کارجویان بروند و برای انجام کار خود فعالانه تر عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله دارایی صبح پنجشنبه در دیدار با اعضای انجمن صنفی مراکز کاریابی و مشاوره شغلی استان البرز با تاکید بر حضور و مشارکت فعالان این مراکز کاریابی هدایت اشتغال و ارتباط با مراکز تولیدی و صنعتی اظهار کرد: مشاهده می کنیم شرکت های تولیدی و مراکز صنعتی با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند و از سوی نیروهای متقاضی کار در نقاط مختلف استان نیز به دنبال کار و شغل مناسب خود هستند.

وی بیان کرد: مراکز مشاوره شغلی و کاریابی ها به عنوان حلقه های اتصال دهنده کارجویان و متقاضیان نیروی کار در مراکز صنعتی و تولیدی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با گلایه از فعال نبودن برخی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی ها در استان گفت: باید مدیران کاریابی ها و مراکز مشاوره شغلی به سمت کارجویان بروند و با حضور در کانون های جمعیت ارتباط مؤثر با مراکز تولیدی و صنعتی این حلقه مفقوده اشتغال را پوشش دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما حمایت های خود را از مراکز مشاوره شغلی و کاریابی ها ادامه خواهیم داد ولی انتظار ما این است کاریابی ها فعالانه تر و مسئولانه تر مأموریت های ذاتی خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاریابی ها و مراکز مشاوره شغلی در البرز فعالانه تر عمل کنند

کاریابی ها و مراکز مشاوره شغلی در البرز فعالانه تر عمل کنند