مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-10اقتصادي

کشف بیش از 2 میلیارد ریال انوع کالای قاچاق در شازند


فرمانده انتظامی شهرستان شازند از اجرای طرح عملیاتی این پلیس در توقیف 3 دستگاه خودروی شوتی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 350 میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا جودکی بیان داشت: با ادامه یافتن طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودروهای شوتی که رانندگی مخاطره آمیزی در سطح محورهای مواصلاتی دارند، طرحی عملیاتی در این زمینه از سوی مأموران انتظامی شهرستان شازند اجرایی شد.

وی یادآور شد: در اجرای این طرح عملیاتی، مأموران انتظامی شازند موفق شدند، تعداد 3 دستگاه خودروی سواری شوتی، حامل انواع کالای قاچاق را در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان، شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروهای مورد نظر 610 عدد پیراهن مردانه، یک هزا ر و 942 قوطی نوشیدنی انرژی زا، 6 هزا ر و 300 بسته کاپوچینو، یک عدد شوکر و 10 عدد افشانه خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبرگمرکی کشف شد.

جودکی ارزش تقریبی کالای های کشف شده در این عملیات را از سوی کارشناسان 2 میلیارد و 350 میلیون ریال بیان و اظهار داشت: 3 متهم در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 میلیارد ریال انوع کالای قاچاق در شازند

کشف بیش از 2 میلیارد ریال انوع کالای قاچاق در شازند