مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-10بين الملل

استاندار یمنی: تحرکات اشغالگران آمریکایی بدقت زیر نظر است


یک سیاستمدار و استاندار یمنی با بیان اینکه آمریکا، انگلیس و عربستان در رأس توطئه علیه یمن قرار دارند، هشدار داد که تمام تحرکات «اشغالگران آمریکایی» در استان حضرموت (َشرق) بدقت زیر نظر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لقمان باراس استاندار استان حضرموت (منسوب دولت نجات ملی یمن) به آمریکا و مزدوران آمریکا در شرق کشورش هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری جزییات بیشتر ).

باراس همچنین به سفر آمریکایی ها اشاره کرد و گفت، سفرهای مکرر استفن واگن سفیر آمریکا به استان حضرموت که تحرکاتی فراتر از مأموریت دیپلماتیک و اکنون در حد مأموریت اطلاعاتی و نظامی است، محکوم است.

پاسخ به این تحرکات و نقض حاکمیت ملی یمن، پاسخی جمعی خواهد بود که فراتز از حد انتظار اشغالگران آمریکایی و آلت دست هایش است .

  این مقام یمنی با بیان اینکه سفر هیأت های اطلاعاتی آمریکایی به مُکلّا [مرکز استان نفتی شبوه] و دیدارهای مستمر با مزدوران متجاوزان [سعودی-اماراتی] و مزدوران استعمار، لکه ننگی بر پیشانی مقامات [مکلا] است گفت،  ملت یمن باید دخالت های آمریکایی در استان حضرموت را که در تضاد با عرف و قوانین بین الملل است، بشدت رد کند .

او از مردم کشورش خواست خطرات موجود و توطئه های کنونی را که علیه استان [نفت خیز] آنها طراحی می شود، درک کنند و بدانند که در رأس آن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یمنی: تحرکات اشغالگران آمریکایی بدقت زیر نظر است

استاندار یمنی: تحرکات اشغالگران آمریکایی بدقت زیر نظر است