مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-10اقتصادي

فاز نخست میدان آزادگان جنوبی در 1402 تکمیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرابوذر شریفی در کنفرانس افزایش بهره دهی چاه های نفت و گاز ضمن تشریح فعالیت های شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به میدان هایی که این شرکت توسعه داده است، - مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از تکمیل توسعه فاز یک میدان آزادگان جنوبی تا پایان نیمه نخست سال 1402 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرابوذر شریفی در کنفرانس افزایش بهره دهی چاه های نفت و گاز ضمن تشریح فعالیت های شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به میدان هایی که این شرکت توسعه داده است، گفت: فاز یک یادآوران، فاز یک آزادگان شمالی، یاران شمالی، یاران جنوبی، مسجدسلیمان، زودهنگام آزادگان جنوبی، فاز یک آذر و فاز یک و دوم دارخوین از جمله میدان هایی هستند که این شرکت توسعه داده است.

وی درباره میدان هایی که این شرکت در دست توسعه دارد نیز افزود: توسعه فاز یک آزادگان جنوبی تا نیمه نخست سال آینده تکمیل می شود تا پروژه ای که با توجه به راهبرد های متفاوتی که در مدیریت اتخاذ شده بود و توسعه آن میدان طولانی شد، به نتیجه برسد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت درباره دیگر میدان های در دست توسعه این شرکت توضیح داد و گفت: میدان های سپهر و جفیر هم اکنون با شرکت پاسارگاد در حال توسعه هستیم که امید می رود تا پایان امسال حدود 21 هزار بشکه نفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست میدان آزادگان جنوبی در 1402 تکمیل می شود

فاز نخست میدان آزادگان جنوبی در 1402 تکمیل می شود