مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-10بين الملل

صنعاء یک عملیات چپاول نفت از ساحل جنوبی یمن را خنثی کرد


همزمان با هشدار صنعاء به آمریکا درباره سرقت نفت یمن، سخنگوی نیروهای مسلح این کشور از خنثی کردن یک عملیات قاچاق نفت در بندر «قنا» در ساحل جنوبی یمن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن، امروز (پنجشنبه، 10 نوامبر)، از خنثی سازی عملیات چپاول و قاچاق نفت خام این کشور در بندر قنا در استان شبوه خبر داد.

  وی طی بیانیه ای که در خبرگزاری یمن  سبأ منتشر شد، توضیح داد: نیروهای مسلح یمن، با صدور چندین پیام هشدار، موفق شدند از اقدام یک نفتکش در بندر قنا که به دنبال قاچاق نفت بود، جلوگیری کنند.

سرتیپ یحیی سریع بر پایبندی نیروهای مسلح یمن به حمایت از سرمایه های حاکمیتی یمن که حقوق مردم مظلوم این کشور و حقوق کلیه کارمندان دولت در سراسر یمن است، تاکید کرد.

 روز گذشته، منابع رسانه ای یمن از حمله پهپادهای انصارالله، به بندر قنا در نزدیکی منطقه ساحلی بئرعلی استان شبوه خبر دادند و اعلام کردند که این حمله پس از نزدیک شدن یک کشتی نفتی به این بندر انجام گرفت که موجب شد نفتکش مذکور محل را ترک کند.

پیشتر در نشست شورای عالی سیاسی یمن که در دهم مهر ماه جاری برگزار شد، به شرکتهای خارجی که در یمن فعال هستند، درباره تداوم غارت منابع نفتی و طبیعی این کشور هشدار داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء یک عملیات چپاول نفت از ساحل جنوبی یمن را خنثی کرد

صنعاء یک عملیات چپاول نفت از ساحل جنوبی یمن را خنثی کرد