مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-10سياسي

افزایش 700 درصدی قیمت برخی داروها!/دستگاه های نظارتی ورود کنند


نماینده مجلس با بیان اینکه حدود 300 تا 400 و حتی 700 درصد به قیمت دارو افزوده شده است و با این وجود باز هم با کمبود دارو و آنتی بیوتیک در کشور مواجه هستیم، - حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد نیک بین، عضو کمیسیون فرهنگی باید به وظیفه خود عمل کنند و بر عملکرد کارخانجات تولید دارو نظارت داشته باشند.

این نماینده مجلس یازدهم افزود: علت کمبود دارو با توجه به اینکه تمام این داروها تولید داخل است، چرا باید در کشور اتفاق بیفتد؟ قطعا افرادی در پشت پرده این ماجرا به دنبال کسب سودهای کلان هستند.

نیک بین در تشریح پشت پرده بحران دارویی در کشور،گفت: این دست های پشت پرده درصدد هستند که عرصه دارو را در بازار کم کنند تا بتوانند به این وسیله باعث افزایش قیمت آن شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وقتی تقاضا برای دارو زیاد شود با اولین عرضه دارو به بازار این سودجویان می توانند به سودهای مد نظر خود برسند؛ لذا در این شرایط دستگاه های نظارتی و حکومتی باید پیگیری کنند تا هر چه زودتر بحران کمبود دارو در کشور حل شود و با ادامه نظارت بر این دستگاها مانع بروز بحران های دیگر شوند.

این نماینده مجلس درباره وضعیت بحران دارو در حوزه انتخابیه اش، گفت: وضعیت دسترسی مردم به دارو و مخصوصا آنتی بیوتیک در کاشمر، خلیل آباد و بردسکن فاجعه است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 700 درصدی قیمت برخی داروها!/دستگاه های نظارتی ورود کنند

افزایش 700 درصدی قیمت برخی داروها!/دستگاه های نظارتی ورود کنند