مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-10حوادث

کشف 145 قبضه سلاح در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی اصفهان از کشف 145 قبضه انواع سلاح های جنگی و شکاری و 11 هزار و 862 عدد مهمات مربوطه توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایران، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: از ابتدای مهر تاکنون مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در زمینه مقابله با قاچاقچیان سلاح اقدام های خوبی داشته و کشفیات قابل توجهی نیز در این زمینه داشتند که در ایجاد امنیت و آرامش و جلوگیری از هرگونه اخلال در نظم عمومی بسیار تأثیرگذار بودند.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان طی این مدت موفق شدند 145 قبضه انواع سلاح های جنگی و شکاری و 11 هزار و 862 عدد مهمات مربوطه را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 95 نفر شامل نگهدارنده، حاملان و قاچاقچیان سلاح خبر داد و گفت: با اشرافیت، هوشمندی و اقدامات علمی و تخصصی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی 2 باند قاچاق عمده سلاح در استان کردستان شناسایی و با همکاری مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان منهدم شدند.

وی تصریح کرد: همچنین مأموران این پلیس با رصد هوشمندانه خود یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 حامل سلاح را در یکی از شهرستان های اصفهان شناسایی و متوقف کردند که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 145 قبضه سلاح در اصفهان

کشف 145 قبضه سلاح در اصفهان