مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 11:272022-11-10سياسي

بانک ها تولیدات دانش بنیان را حمایت کنند


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص دانش بنیان ها از وزیر اقتصاد و دارایی خواستار شد که بانک ها تولیدات دانش بنیان را حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مبنی بر فرامین مقام معظم رهبری در شعار سال باید جدی گرفته شود، ادامه داد: برای تحقق این امر نیاز است زیرساخت ها لحاظ شود، آیا بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات به دانش بنیان ها پای کار هستند؟ این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه 17 مرکز علمی تحقیقی در استان البرز وجود دارد، اضافه کرد: البرز قطب علم و فناوری کشور نامگذاری شده است، این نامگذاری نشان می دهد باید در این خصوص درست و متفاوت از دیگر استان ها برنامه ریزی و حمایت صورت بگیرد تا در خور رفتار کنیم.

در این راستا ماموریت ویژه به بانک های البرز می تواند کمک حال خوبی باشد.

وی تاکید کرد: تمرکز گرایی البرز را در دستورکار قرار دهیم، در این میان اختیارات بیشتری به بانک های البرز بدهیم تا بتوانیم اتفاق خوب را در استان رقم بزنیم.

عباسی با بیان اینکه در خصوص حذف ارز ترجیحی و نحوه پرداخت نهایت همکاری را با دولت داشتیم، ادامه داد: در این اصلاح موافق بودیم و هستیم، باید این کار انجام می شد، اما زیرساخت ها نباید فرامو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها تولیدات دانش بنیان را حمایت کنند

بانک ها تولیدات دانش بنیان را حمایت کنند