مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-10حوادث

گذشت دو جوان گلستانی از قصاص دایی خود/ رهایی از اعدام پس از 19 سال


رییس کل دادگستری استان گلستان از بخشش و گذشت دو جوان مراوه تپه ای از قصاص دایی خود بعدداز 19 سال خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان از بخشش و گذشت دو جوان مراوه تپه ای از قصاص دایی خود بعدداز 19 سال خبر داد.

حیدر آسیابی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به لغو اجرای یک حکم قصاص با پادرمیانی بزرگان و ریش سفیدان شهرستان مراوه تپه، اظهار کرد: محکوم به قصاص، سال 1382 در پی مشاجره لفظی، مرگ داماد خانواده را رقم زد.

وی با بیان اینکه همان سال این پرونده رسیدگی شده و با درخواست اولیای دم، حکم قصاص برای متهم صادر شد، افزود: مقتول، دو کودک خردسال داشت و به همین علت اجرای حکم قصاص تا زمان رسیدن به سن بلوغ این کودکان، به تعویق افتاد.

رییس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه پارسال فرزندان مقتول با مراجعه به دادگستری شهرستان مراوه تپه درخواست اجرای حکم را ارئه دادند، خاطرنشان کرد: به این ترتیب پس از طی تشریفات قانونی، قصاص در نوبتِ اجرا قرار گرفت.

آسیابی ادامه داد:با تلاش رییس حوزه قضایی مراوه تپه، همزمان تلاش ها برای رایزنی با اولیای دم هم آغاز شد و با پادرمیانی امام جمعه اهل سنت شهرستان مراوه تپه، اعضای شورای حل اختلاف و جمعی از ریش سفیدان منطقه، پس از بارها نشست، بالاخره فرزندان مقتول رضایت داده و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت دو جوان گلستانی از قصاص دایی خود/ رهایی از اعدام پس از 19 سال

گذشت دو جوان گلستانی از قصاص دایی خود/ رهایی از اعدام پس از 19 سال