مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-10سياسي

پروژه تله کابین طاق بستان تا 2 هفته دیگر تعیین تکلیف می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: ظرف دو هفته آینده موضوع اجرا یا عدم اجرای پروژه تله کابین طاق بستان تعیین تکلیف خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: ظرف دو هفته آینده موضوع اجرا یا عدم اجرای پروژه تله کابین طاق بستان تعیین تکلیف خواهد شد.

محمدرضا سهیلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر اخیر مدیرکل امور پایگاه های ملی و جهانی میراث فرهنگی کشور به کرمانشاه، اظهار کرد: در این سفر نشستی را با شهردار کرمانشاه به منظور بررسی پروژه احداث تله کابین در طاق بستان برگزار کردیم.

وی افزود: طبق صحبت های صورت گرفته در این نشست و بازدیدی که از محل احداث پروژه داشتیم، مقرر شد شهرداری اسناد و اطلاعات دقیقی را در اختیار ما قرار دهد و ما نیز ظرف دو هفته به بررسی موضوع بپردازیم تا نظر کارشناسی دقیق خود را اعلام کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با تاکید براینکه در حال حاضر اولویت اصلی ثبت جهانی طاق بستان است، گفت: شهردار کرمانشاه هم از ثبت جهانی طاق بستان حمایت می کند و باید بررسی شود که آیا ایجاد پروژه تله کابین به ثبت جهانی طاق بستان ضربه می زند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تله کابین طاق بستان تا 2 هفته دیگر تعیین تکلیف می شود

پروژه تله کابین طاق بستان تا 2 هفته دیگر تعیین تکلیف می شود